Saturday 22 December 2012

COMPASS : MASQUERADE

Lokasi : Perkarangan PTDI baru
Tarikh: Tak ingat =p

Event beratus tahun dolu,baru jea nak update sebab? sebab:suka hati.hahaa.emm,maybe dalam diploma ini merupakan dinner terakhir saya yang bertemakannnnn~ MASQUERADEEEEE~~~~!!!!!! =p .Dinner tetap sama tiada perubahan sangat tentatifnya,maybe yang special menu dia,sebab ada element western.ececehh~

Saya junior,diorang senior.=p

So macam biasa,aktiviti penggambaran pun berlangsung dengan modelmodel tak kurang hebatnya.=p

Ni amoi Mina nama dia.

Penjual top-up Huhu nama panggilan.

Budak kecik rockers,Rok.=D

Classmate angkat saya,ada eaa?ada laaaaa.=)

Aten dan Yan.

Kelas yang sama,lecturer yang sama,subjek yang sama.Terperuk dalam kelas calculus.haha

As usual,my only team 159 yang awesome.haha.

President Compass paling famous,i think.

Kalau digabungkan,eikayep namanyee.

Kenal dengan nama Sha saja

Bob dengan rakan bulian dia,Aznayanti.wakakakaka.

Hasana,Hasanah,Shakina....semua nak a a a a aaaaaaaaa~

Bukan adik tiri tapi adik angkat yang tak sama darah rokiarockers.hehee

 Sekarang nama dia Nurul Shakina,dulu Sy Chopstik.=p

The best Hasana chan yang pakar membuli saya .;)

 Kelas angkat saya,kalau masuk kelas junior,mesti masuk kelas diorang sebab dengan diorang je bole masuk kepala nyaaa.

 Dulu, kini, akan datang tetap original kelas saya yang masingmasing dengan perangai sendiri.haha


 Bila lagi agaknya dapat dinner tematema ni yekk,hehe,this actually penutup dinner bagi saya sepanjang pengajian.Stay tune untuk dinner lainlain yang bakal menjelma.yosh!

Ps/: Dinner yang best macam biasa,saya tetap sokong Compass.Tetiba.=p



No comments:

Post a Comment