Saturday 28 January 2012

TRUE DISCUSSION


Okeokeoke.kali nak cerita ke-menyimpangan perbincangan berkenaan camping yang bakal diadakan kan. owhhhh yeaaaah,.Cerita nya macam ni,di sebuah hulu kampung,terdapat kerepk emas,siapa makan suka merepek.wakakakaka.Macam ni,diikutkan kami berkumpul nak membincangkan tentang camping yang bakal berlansung.tettttttttttt,ayat skema.bitch please~!

 oke,yang ni aku just act je,nampak sangat fake!


Sebenarnya,nak discuss je kan,tapi sebab tempat yang nak di-discusskan adalah karok pleaseee~!, MEMANG TAKLAAHHHH~haha.Ajak discuss dekat situ,tak macam ridiculous plak kan,tapi apa nak buat dah lama tak enjoy bersama.Rock kapak larh apa lagi hoyeahhhh!

Kalau kat maktab dulu, ZanJam adalah vokalis utama.wuuuuuuu~

Oke,yang ni memang nyanyi betulbetul,beriya kan.ahaaaakk!

Yong Qi nama cina dia,khud nama malay dia.haha

Ah leng dengan yakin nak membaling. longkng anyone?haha

Tak cukup dengan karaoke,kami sambung ke-enjoyan berdiscuss dengan pembalingan bola paling perlahan apabila disepak, mangkuk-ing (bowling).haha.2 game,1 pemanas 1 penentuan kehebatan pembalingan. wkakala.

Bukan tu je,dulu kat maktab,ZanJam adalah wakil maktab.FUyuuuuuu~fu!

Disebabkan kamikami dari pusat pengajian berlainan,instead dari letak nama kami di scoreboard,kami letak nama ipta/ipts kami,kononkonon wakil laaahh,aahhaaaaa.


ZanJam              - USM
YongQi/Khud    - UTM
Cat / aku lerr       - UiTM
Ahleng / Hafiz          - UNiTEN

To all UiTM-rian,give me faith to win this game.phewwwhh.burrrrpppp*ttbe.haha

YongQi dan baju UTMnye,memang semangat UTM dia nih.haha

Aku dengan konfiden yang balingan aku adalah perfect.muahahahaha!*selection maktab dulu pon hampeh.haha

Sila klik untuk tumbesaran gambar.Round 1,aku ketiga.-_-'.haih~
Saya number 2 di pusingan kedua.okela naik 1 tangga.wahaaaaaa~

Berjimba di malam buta-

Tak cukup dengan tu,perbincangan masih lagi berterusterus di JPO , Johor Outlet Premium.huh? ada kena mengena ke tempat tu ekkyekkk,takkan la nak pegi camp beli barang branded gila mamposssss kaya kamikami ni.maaf la,paling mampu kat sini beli air tin rm1.50 dannnnnnnn tiket parking rm3.pehhh.haha. ambil angin di tempat orangorang kaya.haha

saya tukang ambil gambar,gamabr selalu takda.LOSER kannn.haha

Lastlast just bincang dalam kereta time move from one place to another.time tu lah discuss.senang jek.haha. DANNNNN!!!! tarikh yang bakal berlansung ialah 29 Januari dan pada hari itu saya ada program di uitm kan.sebab sayang UiTM lebih,maka saya x join lerrr.sobbings =(.


ps:/Komitmenkomitmenpunyapasalsayatidakjoin.haihhhhh~

;)

2 comments:

  1. LangitBiruLautCerah30 January 2012 at 01:08

    No komen--[dalam colum comment]

    ReplyDelete